Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Microsoft Office 365 – nejpohodlnější online kancelář?

Internetový seminář

Jak začít pořádat webináře 

Získáte praktické informace, jak přímo od specialistů na online akce.

Více informací >

Napsal: Michal Martoch                     Datum: 2. 5. 2012

 

Píšete ve Wordu, tabulky tvoříte v Excelu a nechcete na tom nic měnit? Přesto byste měli rádi svou kancelář online, tedy přístupnou odkudkoliv? Pak je tím nejpohodlnějším řešením Microsoft Office 365 – balíček kancelářských aplikací pro malé, střední i velké organizace. Kromě možnosti online spolupráce na vašich dokumentech vám nabídne i vyspělé nástroje pro komunikaci – od e-mailu po webové konference. Jednoduše základ, který potřebujete k efektivní práci na dálku.

 

Neučit starého psa novým kouskům


Ano, je to právě pohodlí, které patří k největším devízám balíčků služeb Microsoft Office 365. Pořád můžete pracovat se svými oblíbenými programy. Pro poštu, kalendář i adresář budete stále využívat svůj Outlook – s tím rozdílem, že data budou synchronizovaná a kdykoliv dostupná v rámci celé firmy. Dál budete psát své texty ve Wordu, vytvářet tabulky v Excelu a prezentace v PowerPointu – můžete ale své dokumenty okamžitě zpřístupnit svým pracovníkům a dokonce na nich i spolupracovat v reálném čase. A když nemáte po ruce svůj počítač s desktopovými programy MS Office, pak jednoduše využijete online aplikace Office Web Apps, s prakticky stejným uživatelským rozhraním. Vaše dokumenty budou vypadat všude stejně a hlavně – nemusíte se učit téměř nic nového.
 

Komunikace na úrovni

 
Další oblastí, ve které Microsoft Office 365 opravdu vyniká, jsou nástroje pro komunikaci. Začíná to snadnou správou e-mailu na vlastní doméně s rozsáhlou schránkou o objemu 25 GB. Dál lze pokračovat nástroji pro rychlé zprávy a zvukové nebo audiovizuální volání. Vaše pracovní schůzky obohatí možnost využití virtuální tabule a sdílení obrazovky. Můžete uspořádat i webovou konferenci pro desítky účastníků. A díky spolupráci s poskytovateli hlasových konferencí můžete uživatele připojit ke schůzkám pomocí jakéhokoliv telefonu. Je tedy možné říci, že pro úspěšnou pracovní komunikaci je Microsoft Office 365 více než dobře připravený – ať už jde o psané zprávy nebo setkávání tváří v tvář.
 

Spolehlivost a podpora pro malé i větší organizace

 
Microsoft Office 365 vychází vstříc malám středním i velkým organizacím. Protože implementace cloudových aplikací bývá ve větších organizacích náročným podnikem, služba nabízí možnost najmout si externí tým IT, využívat nonstop technickou podporu a počítat s vysokým zabezpečením dat. Další výhodou bývá flexibilní nasazení služeb, kdy se můžete rozhodnout, jaké funkce budete používat pouze místně a jaké v cloudu. Při využití některých plánů se ani nemusíte starat o pravidelnou aktualizaci desktopových programů MS Office.
 

Tarify na míru, k vyzkoušení zdarma

 
Každá organizace má jiné potřeby, a tak i Microsoft Office 365 nabízí hned několik plánů. Nabídka začíná plánem pro profesionály a menší firmy za 5,25 EU za uživatelský účet měsíčně. Středně velké podniky mají na výběr z několika plánů v cenovém rozmezí 7,25–20,75 EU, včetně plánů pro veřejné terminály. Liší se tak od svého největšího konkurenta Google Apps s jedním balíčkem pro všechny, i když cenově vždy výhodnějším. Navíc je možné vyzkoušet si Microsoft Office 365 zdarma po dobu jednoho měsíce.
 

Jakou cestou se vydat

 
Jestliže chcete užívat výhod práce na dálku, pak je Microsoft Office 365 určitě dobrou volbou – i když nemusí jít o volbu jednoznačnou. Už zmiňovaná online kancelář Google Apps mu konkuruje jak cenou, tak některými funkcemi – a tím samozřejmě výčet konkurentů nekončí. Jakou výhodu však ale těmto webovým aplikacím nelze upřít, je právě pohodlí a jednoduchost při přechodu z programů, které už znáte. Pokud jste tedy skalní příznivce MS Office, neuděláte chybu, když jím i zůstanete.

 

Chcete zavést Office 365 do vaší firmy a nevíte jak začít? Můžete se obrátit na nás a my pro vás vypracujeme audit zdarma. Dále vám poskytneme jak poradenství, tak i kompletní servis včetně zaškolení vašich pracovníků.
 

Zpět na úvodní stránku Průvodce 

 

 




 

 

   

 

 

Zasílání novinek

Pravidelné  články, zprávy a informace ze světa práce a komunikace na dálku přes Internet nebo práce z domova (přibližně 1x měsíčně). Zasílání nabídek práce z domova a online služeb.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: