Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Nástroje efektivní komunikace přes internet v roce 2013

Internetový seminář

Jak začít pořádat webináře 

Získáte praktické informace, jak přímo od specialistů na online akce.

Více informací >

Napsal: Michal Martoch        Datum: 25. 2. 2013


Je často zdarma to, za co jsme museli platit. A jsme také čím dál mobilnější. V oblasti komunikace přes internet tedy bude pro rok 2013 platit: za méně peněz více muziky.


 


Zvyšující se konkurence v oblasti webových služeb stlačuje jejich ceny logicky dolů. Proto i když jsou ceny mobilních hovorů nadále ostudné, komunikací přes Internet můžeme čím dál více ušetřit. Získáme tak kvalitnější služby a navíc více aplikací je dostupných i z mobilního telefonu nebo tabletu.


Videokonference za hubičku


Řešíte pracně po emailech nějaký problém s více lidmi? A používáte Gmail? Pak můžete ve chvilce zdarma zorganizovat online videokonferenci až pro 10 lidí zároveň pomocí pluginu Google+ Hangouts, který je dostupný od loňského roku. Všichni uvidíte navzájem své tváře na svých monitorech a domluvíte se na tom, co potřebujete. Přitom si můžete otevřít nějaký dokument nebo prezentaci sdílené na Google Drive a spolupracovat na nich online. A to vše úplně zdarma. Podobnou službu nabízí i známý Skype – ovšem s tím rozdílem, že minimálně jeden z účastníků hovoru musí mít zpoplatněný prémiový účet. Google+ Hangouts i Skype pak také bez problému rozběhnete i na mobilu, pokud používáte systém Android, iPhone, Windows Phone (pro Skype) nebo iPad (pro Google).


Telefonujte levněji přes internet


Videokonference nebo hlasový chat slouží k propojení stran, které jsou připojeny k internetu. Co když ale potřebujeme zavolat někomu na mobil nebo pevnou linku? Všeobecné rozšíření smartphonů nebo také chytrých telefonů nahrává možnosti levného telefonování pomocí technologie VoIP (Voice over Internet Protocol). Je to jeden z dobrých způsobů, jak využít toho, že už platíte za připojení k Internetu. Pak můžete volat i do zahraničí za zlomek ceny, kterou vám nabízejí běžní operátoři.


Interní sociální síť: mít přehled o dění ve firmě


Pro operativní a rychlou komunikaci v rámci firmy se čím dál víc začínají osvědčovat interní sociální sítě. Tak například známý Yammer, který byl spuštěn v roce 2008, nasbíral do dneška už přes 5 milionů uživatelů ve více než 200 000 firmách. Navíc ho používá i 85 % nejbohatších amerických firem z žebříčku Fortune500. A proč je o tuto službu takový zájem? Kromě toho, že ho lze v základní verzi využít zdarma, se také nápadně podobá Facebooku, který má v Česku už téměř 4 miliony uživatelů. Spousta lidí tedy rychle pochopí, jak s Yammerem zacházet. Jde přitom o uzavřenou síť, ve které jeho uživatelé mohou řešit pracovní problémy efektivněji, než kdyby měli celou firmu obesílat emaily nebo věčně pobíhat mezi jednotlivými spolupracovníky.


Vše na jednom místě v online kanceláři


Zvlášť při interní komunikaci v rámci firmy je často výhodné, když máme všechny komunikační nástroje hezky po ruce na jednom místě. Pro tyto účely se vám může vyplatit zřízení online kanceláře. Nejpoužívanějšími balíky kancelářských aplikací jsou dnes Google Apps pro firmy a Office 365 od Microsoftu. Nejen že získáte objemné emailové schránky pod vlastní doménou, ale v těchto aplikacích můžete i vytvářet a sdílet dokumenty, prezentace nebo tabulky, snadno tvořit webové prezentace, chatovat nebo pořádat videokonference. Každý z uvedených balíčků má své výhody i nevýhody – výhodou Google Apps je nižší cena, Microsoft Office 365 se zase snadněji používá těm, kteří nedají dopustit na kancelářské programy MS Office. A když si koupíte klasické desktopové programy Office 2013, které dorazí na český trh na jaře, získáte přístup ke cloudovým službám automaticky. A jako bonus navíc si budete moci užívat integrovaného Skype.

Online nástrojů pro efektivní komunikaci najdeme jistě ještě celou řádku. Jedno ovšem mají společné – dávají nám čím dál více svobody pracovat odkudkoliv chceme. Více informací o nástrojích pro vzdálenou komunikaci získáte v knize Práce na dálku - jak chytře zvýšit konkurenceschopnost organizace, kterou si můžete bezplatně stáhnout zde > 




 

 

   

 

 

Zasílání novinek

Pravidelné  články, zprávy a informace ze světa práce a komunikace na dálku přes Internet nebo práce z domova (přibližně 1x měsíčně). Zasílání nabídek práce z domova a online služeb.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: