Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Poradenství - práce a komunikace online nebo práce z domova

Připravujete výběrové řízení na softwarové nebo hardwarové řešení?

k

Chcete poradit, jak implementovat práci a komunikaci online neboli práci přes Internet?

j

Uvažujete o zavedení práce z domova do vaši organizace a nevíte, jak a kde začít?

 

 

Poradenství je zaměřeno na získání praktických informací pro kvalifikované rozhodnutí, posouzení problému nebo návrhy na zlepšení současné situacev oblasti práce a komunikace online nebo práce z domova. Vše s ohledem na vaše finanční a technické možnosti.

 

  • rozbalení/sbalení položkyVybereme vám kvalitní software a hardware
  • rozbalení/sbalení položkyOtestujeme a doporučíme vhodnou internetovou online službu
  • rozbalení/sbalení položkyRealizujeme výběrového řízení na externího dodavatele řešení
  • rozbalení/sbalení položkyProvedeme audit a návrh na zefektivnění vašich současných způsobů komunikace
  • rozbalení/sbalení položkyVyřešíme vaše individuální problémy
  • rozbalení/sbalení položkyVyužíváme benchamarking
  • rozbalení/sbalení položkyGarance a záruky

Způsoby poskytování poradenství

 

Poradenství poskytujeme v závislosti na vašich možnostech a zkušenostech. Vzhledem k zaměření našich služeb upřednostňujeme online komunikaci s využitím vhodného softwaru (telekonference, videokonference, chat, sdílení plochy a další). Rádi se však přizpůsobíme vašim požadavkům a zakoupený čas můžete čerpat telefonicky, emailem nebo k vám osobně přijedeme.

 

Ceny za poradenství jsou závislé na mnoha faktorech. Na základě vašch požadavků je individuálně vypočítáme. Mohou se pohybovat již od několika set Kč.

 

 

Kontaktní formulář

 

Po odeslání následujícího formuláře vás budeme v krátké době kontaktovat

a probereme společně vaše požadavky.

Jméno a příjmení*
E-mail*
Jméno firmy
Telefon*
Zpráva*
Položky označené hvĕzdičkou (*) jsou povinné.

 

Reference

“Michal Martoch - konzultant portálu Workline, byl jedním z mých kolegů. Během své práce našel příležitost ke zlepšení našeho komunikačního systému. Všiml si, že hlavní problémy jsou způsobeny slabou komunikací při změně jednotlivých směn. Docházelo tak ke ztrátě informací, nesprávnému předání či zpoždění. Proto vymyslel a zavedl nový online komunikační nástroj, který byl vytvořen pomocí Microsoft Share point. Výrobní výsledky a informace byly sbírány a sdíleny centrálním systémem. Systém je v současné době v Rakoně využíván jako standardní komunikační nástroj a postupně se začíná využívat také v dalších továrnách společnosti Procter & Gamble.”

 

Josef Mindl

Start-up manažer pro výrobu nové továrny na Ukrajině, Procter & Gamble

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: