Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Zavádění práce a komunikace online

  Napsal: Michal Martoch

 

Pročtěte si následující kroky a uděláte si představu, co obnáší úspěšné zavádění jakéhokoliv systému včetně spolupráce a komunikace přes Internet do firmy či instituce.

 

 

1) Analýza vaší živnosti, firmy nebo instituce

 

Věnujte trošku času přemýšlení o tom, jak to děláte dnes.

 

Odpovězte si následující otázky

 

  • Co používáte za obecné komunikační nástroje -  je to telefon, fax, email, běžná pošta, chat, něco dalšího?

 

  • Jak komunikujete uvnitř  firmy? Máte pouze jednu kancelář nebo několik poboček? Jak často se tyto pobočky musí vzájemně navštěvovat a společně komunikovat? 

 

  • Existují rutinní činnosti ve firmě, které vám připadají zbytečné a z hlediska náročnosti vám odčerpávají velké množství lidí a tedy času a peněz? Zamyslete se, jestli by tato činnost nešla pomocí vhodných software a nástrojů zautomatizovat. 

 

  • Komunikujete pravidelně se zákazníky? Jak často a jak dlouho?

 

  • Dojíždíte pravidelně za zákazníky? Jak často a jak daleko? 

 

  • Popřemýšlejte jakým způsobem získáváte nové zákazníky. Je to klasickým marketingem (televize, rozhlas, tisk) nebo přímým oslovováním vybraných skupin nebo prostřednictvím Internetové reklamy? 

 

  • Určitě dokážete vymyslet řadu dalších otázek... 

 

 

2) Návrh vhodného řešení

 

Provede jej sami

 

Vyberete si např. podle recenzí na našem portálu vhodný software a hardware nebo dodavatele řešení. Poté software nainstalujete, budete jej testovat a zkoumat jestli je pro vás ten pravý. Nebo si necháte zpracovat několik nabídek od dodavatetelů a ty pak můžete posoudit. Vždy je však důležité se zeptat, jestli jsou vybraní dodavatelé ti praví. V tomto případě určitě na straně jedné ušetříte na nákladech za poradenství a konzultace. Na druhou stranu však ztratíte velké množství času a vždy budete vybírat pouze z omezené nabídky toho, co jste vyzkoušeli.

 

 

Vyberete si vhodnou poradenskou firmu

 

Tato firma by měla být schopná pomoci při analýze vaši společnosti a potřeb a poté poskytnout odpovídající informace ohledně vhodného softwaru, hardwaru a případného vybrat vhodného dodavatele řešení, tedy takového, který je spolehlivý a za rozumnou cenu vám dodá řešení, které opravdu využijete. Zavedení každého řešení je vhodné doplnit také analýzou přínosu. Tedy předpokládanými úsporami ještě před zavedením řešení, dále náklady na zavedení řešení a následně zpětné potvrzení výsledku řešení, tj. skutečných úspor, kterých bylo dosaženo. Jen tehdy se můžete s klidem posadit v křesle a říct si: „Fakt to stálo za to."

 

 

3) Zavedení navrhovaného řešení

Provede jej sami

V případě, že si budete provádět zavedení ve firmě sami, nezapomeňte na kvalitní proškolení zaměstnanců. Neméně důležitá je i vůle vedení pro změny. Pokud se školení podcení, tak často dochází ke snížení celkového přínosu! Jednoduše stálo to peníze a pak se to ani pořádně nepoužívá. A vedení se samozřejmě ptá proč? Může mít pocit, že to byla chyba dodavatele nebo poradce. Bohužel to však bývá právě podceněním této části.

 

Jednoduše řečeno zaměstnanci nedostali prostor, aby zjistili výhody daného řešení a proto nabyli přesvědčení, že to nemá smysl. Každá nová věc totiž nejdříve znamená mírné zhoršení dané situace a teprve po zaučení personálu se projeví pozitivní výsledky.

 

Vyberete si vhodnou firmu

 

Proškolení a zavedení svěříte specializované firmě, která má se zavádění a školením zkušenosti. I zde je důležité dávat si pozor na to, aby firma, která provádí školení vycházela především ze své vlastní praxe. Existuje řada firem, které např. školí na téma Efektivní komunikace a přitom mají problémy komunikovat v několika málo lidech uvnitř vlastní společnosti.

 




 

 

   

 

 

Zasílání novinek

Pravidelné  články, zprávy a informace ze světa práce a komunikace na dálku přes Internet nebo práce z domova (přibližně 1x měsíčně). Zasílání nabídek práce z domova a online služeb.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

Reference účastníků

Webinář: Jak najít a rozvíjet svůj talent a silné stránky

 

"S webinářem jsem byla velice spokojena. Výborný start do budoucna. Takové nakopnutí a uvědomění si, jak je talent bez píle a rozvíjení pouhou další vlastností a to je velká škoda. Doporučuji všem, kteří si chtějí ujasnit, co je bude v životě naplňovat. Chci určitě navázat dalším webinářem a doufám i osobní konzultací šitou na míru... určitě mě to někam posunulo. Také forma byla super, hezky doma v teple..."

 

Andrea Svaková

 

 

Pusťtě si ukázku webináře:

 

 

Aktuální nabídka bezplatných i placených webinářů a online školení >

 

 

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: