Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Přínosy práce z domova pro společnost

Napsal: Georgios Yiannakou

 

Práce z domova přináší společnosti následující ekonomické a sociální přínosy:

 

Zvýšení pružnosti na trhu práce


Trh práce je výrazně efektivnější, pokud nabídka a poptávka není omezena místem výkonu práce. Zaměstnavatelům poskytuje práce z domova mnohem větší výběr kvalitních lidí, naopak zaměstnanci nejsou nuceni ke stěhování. Navíc se tak značně snižuje cena pracovní síly v závislosti na lokalitě. Lidé ze vzdálených míst mohou snadno pracovat např. pro zaměstnavatele v Praze. Je to další cesta ke skutečně efektivně fungující trh práce. Ten je nezbytnou podmínka pro rozvoj jakékoliv společnosti založené na znalostech.

 

 

Zlepšení situace znevýhodněným skupin na trhu práce


V ČR bylo v roce 2007 přes 170 tisíc lidí na částečném invalidním důchodu, více než 70 tisíc žen bylo na mateřské dovolené a 1,8 mil lidí bylo v důchodě. Možnosti těchto skupin nalézt klasické zaměstnání je velmi omezená. Práce z domova jim umožňuje najít práci, která respektuje jejich životní situaci.

 


Snížení přetížení dopravy


Dopravní zácpy vznikají především v ranních a odpoledních hodinách, kdy se valná většina pracujících přemísťuje z domova do místa pracoviště a naopak. Podle odhadů Evropské unie náklady spojené s dopravními zácpami přesahují hodnotu 120 miliard EUR v rámci celé EU a náklady na nehody spojené s dopravou dalších 24 miliard. Plná práce z domova eliminuje nutnost cestovat do práce a tím přispívá k výraznému snížení kolapsů především v dopravních špičkách.

 

 

Lepší kvalita vzduchu ve městech


Městské ovzduší je primárně ovlivněné výfukovými plyny z osobních a nákladních automobilů. Výfukové plyny obsahují celou řadu zdraví škodlivých (karcinogenních) látek. Znečištění ovzduší způsobuje každý rok předčasnou smrt asi 370.000 Evropanů a 9.000 obyvatel ČR. Lepší kvalita vzduchu je důsledkem snížené potřeby cestovat do práce. Navíc současné automobily generují v průměru kolem 200g CO2 (jeden z hlavních příčin skleníkových plynů) za každý ujetý kilometr.

 


Revitalizace venkova a malých měst


70 % lidí v ČR žije ve městech. Z toho pouze 10% žije ve městech s méně než 5 000 obyvatel. Velká koncentrace lidí ve velkých městských aglomeracích přináší řadu problémů, dopravní zácpy, šíření epidemií a hlavně opuštění venkova, který je na mnoha místech doslova „vybydlený“. Přitom kvalita života na venkově je v mnoha aspektech výrazně vyšší než ve městech. Práce z domova a nové komunikační technologie dávají malým městem a venkova novou šanci k návratu na výsluní.

 

 

 

Zpět na úvodní stránku Průvodce

 

 

 




 

 

   

 

 

Zasílání novinek

Pravidelné  články, zprávy a informace ze světa práce a komunikace na dálku přes Internet nebo práce z domova (přibližně 1x měsíčně). Zasílání nabídek práce z domova a online služeb.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

 

Školení úspěšné práce z domova

 

Jádro školení tvoří informace a doporučení pro úspěšnou práci z domova, včetně ukázek softwarových programů pro komunikaci online a několika praktických cvičení. Bez znalostí určitých zásad práce z domova vás může potkat velké zklamání. Naučíme vás, jak jim předejít.

 

Více o školení úspěšné práce z domova >

 

 

 

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: