Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Přínosy práce a komunikace online

Napsal: Michal Martoch

 

 

Finanční úspory

 

  • úspory za benzín a opotřebení vozidla z důvodu méně častého cestování
  • úspory času při cestování
  • úspory za telefonování (s partnery a zákazníky můžete telefonovat zdarma)
  • úspory za pronájem kanceláří (část zaměstnanců může pracovat z domova)

 

 

Nefinanční úspory

 

  • odstranění rizika nehody při cestování
  • vyšší produktivita práce
  • více času na své zájmy, rodinu a kvalitnější odpočinek
  • méně stresu ( v případě zdržení v zácpě, poruchy vozidla, atd.)
  • možnost práce kdekoliv a odkudkoliv
  • příležitost zaměstnávat lidi z domova nebo sami pracovat z domova

 

 

Místa, kde lze pracovat a komunikovat online

 

  • kancelář anebo domov
  • letiště nebo restaurace
  • u zákazníka nebo dodavatele
  • hory s výhledem na sjezdovku či na pláž u moře
  • park nebo les
  • pískoviště se svými dětmi
  • všude tam, kde je pevné nebo mobilní připojení k Internetu

 

 

Denní doba, kdy lze pracovat a komunikovat online

 

  • dopoledne, v poledne i odpoledne
  • večer, o půlnoci nebo ve 3 ráno
  • každý podle svých vlastních možností

 

 

Úskalí a dodatečné náklady

 

  • vyšší telekomunikační náklady
  • nákladnější infrastruktura, software
  • riziko ztráty nebo odcizení dat

 

Většinu dodatečných nákladů a úskalí práce a komunikace online lze vhodným přístupem eliminovat.

 

 

Případová studie výrobní společnosti, která začala využívat práci a komunikaci online v rámci společnosti

 

Společnost má 5 výrobních hal a 2 administrativní budovy. Zaměstnává 400 pracovníků ve výrobě a 150 THP a řídících pracovníků. Průměrný plat THP a řídících pracovníků je 32 000 Kč. Zaměstnanci musí přecházet mezi budovami na vzájemné schůzky. Jedna taková cesta na schůzka a zpět běžně zabere 15 - 20 minut. Přibližně 30-40% THP a řídících pracovníků absolvuje tyto schůzky minimálně 1-2 denně. Společnost má řadu dodavatelů a několik desítek zákazníků. Minimálně 2 dny v měsíci k těmto zákazníkům a dodavatelům cestuje více než 50 zaměstnanců. Firma pro tyto účely provozuje vozový park v počtu 10 automobilů. Dále se za firmu měsíčně uskuteční přibližně 20 zahraničních cest.

 

 

Roční úspory získané po zavedení práce a komunikace online
Přepočtené úspory na mzdových nákladech po snížení počtu osobních schůzek o 30% se zákazníky a dodavateli  (pracovníci se mohou věnovat jiné činnosti) 880 000 Kč
Úspory na cestovních nákladech po snížení počtu osobních schůzek o 30% se zákazníky a dodavateli 2 680 000 Kč
Přepočtené úspory na mzdových nákladech z důvodu menšího množství osobních schůzek o 30%. cca 2000 hodin
Finanční úspory na vyšší produktivitě práce z důvodu snížení počtu osobních schůzek v rámci společnosti o 30% 510 000 Kč
Snížení nákladů na telefonování 270 000 Kč
Náklady na zavedení práce a komunikace online
Jednorázové investice do softwarového řešení 1 200 000 Kč
Jednorázové poradenství pro efektivní práci a komunikaci online

300 000

Zvýšené roční náklady na rychlejší internetové připojení 120 000 Kč
Roční úspory po 1. roce 2 720 000 Kč
Roční úspory ve 2. a každém dalším roce 4 220 000 Kč

 

 

 

Případová studie skupiny 7 nezávislých profesionálů (OSVČ)

 

7 nezávislých profesionálů (web designer, grafik, copywriter - textař, 2 programátoři, koder a specialista na SEO)  společně vytváří webové prezentace a online služby pro své klienty. Jejich bydliště jsou po celé české republice. Na začátku podnikání před 5 lety pořádali 1x za 2 týdny společné schůzky, kde si rozdělovali práci a diskutovali jednotlivé kroky. Ostatní méně důležité záležitosti vyřizovali emailem nebo telefonicky. Jejich náklady na cestování a telefonování byly vysoké. Postupně zaváděli řešení pro práci a komunikaci online. V současné době se nevidí i několik měsíců a přesto pracují rychle, efektivně a kvalitně. Klienty mají z celé české republiky i ze zahraničí.

 

 

Měsíční náklady, příjmy a ztracený čas na 1 profesionála před zavedením práce a komunikace online
Průměrný příjem 55 000 Kč
Průměrné náklady na cestování 4000 Kč
Průměrný čas strávený cestováním na schůzky 15 hodin
Náklady na telefon za vzájemné hovory 3000 Kč
Roční úspory peněz a času po zavedení práce a komunikace online na 1 profesionála
Snížení nákladů na cestování 43 000 Kč
Roční úspory času (fyzické schůzky pouze 4x ročně) 120 hodin
Úspora času na cestování v případě, že by místo toho pracoval 38 000 Kč
Úspory na telefon za vzájemné hovory 36 000 Kč
Roční náklady na práci a komunikaci online na 1 profesionála
Investice do softwaru 5 000 Kč
Pravidelné poradenství pro efektivní práci a komunikaci online 2000 Kč
Roční úspory na 1 profesionála 110 000 Kč
Roční úspory pro 7 profesionálů 771 000 Kč

 

 

 Zpět na úvodní stránku průvodce

 




 

 

   

 

 

Zasílání novinek

Pravidelné  články, zprávy a informace ze světa práce a komunikace na dálku přes Internet nebo práce z domova (přibližně 1x měsíčně). Zasílání nabídek práce z domova a online služeb.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

Reference účastníků

Webinář: Jak najít a rozvíjet svůj talent a silné stránky

 

"S webinářem jsem byla velice spokojena. Výborný start do budoucna. Takové nakopnutí a uvědomění si, jak je talent bez píle a rozvíjení pouhou další vlastností a to je velká škoda. Doporučuji všem, kteří si chtějí ujasnit, co je bude v životě naplňovat. Chci určitě navázat dalším webinářem a doufám i osobní konzultací šitou na míru... určitě mě to někam posunulo. Také forma byla super, hezky doma v teple..."

 

Andrea Svaková

 

 

Pusťtě si ukázku webináře:

 

 

Aktuální nabídka bezplatných i placených webinářů a online školení >

 

 

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: