Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Náklady a rizika práce z domova

Napsal: Georgios Yiannakou

 

Náklady, jenž mohou vzniknout při práci z domova lze rozdělit do následujících oblastí:

 


Pořízení a provoz informačních technologií nutných pro výkon práce z domova


Vyžaduje-li vaše práce používání počítače, Internetu, telefonu či dalších informačních technologií mohou vám vzniknout následující náklady:


  • nákup nového počítače či notebooku, pokud žádný nevlastníte
  • nákup nezbytného softwaru pro práci - kancelářský balík, účetní software, grafické aplikace atd.
  • paušál za připojení k Internetu
  • paušál na mobilní telefon nebo pevnou linku
  • nákup sluchátek a mikrofonu, chcete-li využívat volání přes Internet nebo videokonference


Podle úprav zákoníku práce pro práci z domova, je nezbytné se zaměstnavatelem dohodnout způsoby úhrady jednotlivých nákladů. Jedná se především o prostředky pro výkon práce a měl by je tedy po dohodě poskytnout, přispívat na ně. Případně mohou být jednotlivé náklady zahrnuty do výše odměny v případě úkolové mzdy.

 


Rekonstrukce a vybavení domácí kanceláře či pracovního koutu


Pracovní prostředí - pracovna či pracovní kout, v němž budete trávit většinu pracovního času, by mělo být přizpůsobené skutečným potřebám s cílem maximálně zpříjemnit práci. Jen tak lze vykovávat skutečně efektivní práci. Pro tyto účely je vhodné provést určité úpravy, jenž mohou přinést dodatečné náklady:


  • rekonstrukce bytu či domu pro vytvoření samostatné oddělené místnosti pro domácí kancelář
  • nákup kancelářského nábytku (pracovní stůl, kancelářské židle, knihovnu atd.)
  • nákup kancelářských potřeb



Navýšení nákladů na provoz domácnosti


Při práci z domova budete trávit více času doma, což může vést k mírnému zvýšení nákladů na provoz domácnosti:


  • spotřeba elektrické energie
  • topení v zimních měsících
  • spotřeba jídla, budete-li si převážně vařit doma


Všechny tyto náklady můžete kompenzovat finančními úsporami a přínosy práce z domova.



Rizika práce z domova


Práce z domova obnáší kompletní změnu přístupu k vlastnímu výkonu práce i osobnímu životu. Můžete se tak navíc setkat s celou řadou dalších rizik. Některá rizika lze lehce překonat rychlými opatřeními, jiná budou vyžadovat delší čas.


Hlavní rizika:

 


Podrobnější popis těchto úskalí najdete v samostatných článcích průvodce. Celou řadu praktických rad, jak těmto rizikům předcháze nebo je zcela eliminovat, dostanete také na některém z naších školení.

 

Zpět na úvodní stránku Průvodce

 

 




 

 

   

 

 

Zasílání novinek

Pravidelné  články, zprávy a informace ze světa práce a komunikace na dálku přes Internet nebo práce z domova (přibližně 1x měsíčně). Zasílání nabídek práce z domova a online služeb.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

Reference účastníků webinářů

Webinář: Jak najít a rozvíjet svůj talent a silné stránky

 

"S webinářem jsem byla velice spokojena. Výborný start do budoucna. Takové nakopnutí a uvědomění si, jak je talent bez píle a rozvíjení pouhou další vlastností a to je velká škoda. Doporučuji všem, kteří si chtějí ujasnit, co je bude v životě naplňovat. Chci určitě navázat dalším webinářem a doufám i osobní konzultací šitou na míru... určitě mě to někam posunulo. Také forma byla super, hezky doma v teple..."

 

Andrea Svaková

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: