Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Domácí kancelář, domácí pracovna nebo pracovní kout

 Napsala: Monika Martochová Dudová

 

Základem úspěchu a spokojenosti při práci z domova je vytvoření příjemného pracovního prostředí. Domácí kancelář, domácí pracovna nebo pracovní kout jsou nezbytnou podmínkou. Potřeby každé profese i možnosti každého jedince se značně liší. Pracovní prostředí, ve kterém člověk tráví většinu pracovního času má velký vliv na psychiku a tedy zdravotní stav. Vůbec nezáleží na tom jestli je to ve firmě či v domácnosti.


 

Návrh domácí kanceláře nebo pracovního koutu pro práci z domova předchází zodpovězení několika otázek:

 

  • Kam domácí kancelář umístit?
  • Jaký druh pracovny zvolit? Postačí mi pracovní kout nebo potřebuji plnohodnou domácí kancelář?
  • Jak ji vybavit, osvětlit a vyzdobit?
  • Kolik finančních prostředků mám k dispozici? 
  • Zvládnu to sám?

 

 

Práce z domova vyžaduje dostatečný prostor

 

Charakter práce každé profese vyžaduje různé nároky na prostor. Např. překladatel potřebuje ke své práci pouze pracovní stůl na počítač, který nemusí být velkých rozměrů a kvalitní židli. Naopak designér nebo módní návrhář vyžaduje dostatečně velký prostor. Kromě pracovního stolu na práci a dalšího prostoru pro práci s materiálem je nezbytné také dostatek úložných prostor pro uskladnění.

 

Zapomeňte na jídelní stůl, sedačku nebo postel. Platí pravidlo - čím více času trávíte doma, tím větší budou vaše nároky na prostor.

 

 

Oddělení osobního a pracovního života

 

Oddělit osobní a pracovní život je velice důležité. Pokud to neuděláte, může se stát, že vám vaše rozmístěné pracovní pomůcky budou neustále připomínat práci a budete mít problém se od ní odtrhnout. Podobně negativně by to mohla hodnotit i vaše rodina. Je důležité vědět, že při práci z domova mohou přijít také pracovní a osobní problémy.

 

Nezoufejte! Často se stačí pouze zamyslet. I v bytě 3+1 se čtyřčlennou rodinou je možné vybudouvat samostatné pracovní místo pro práci z domova.

 

 

Předcházení konfliktů s rodinou

 

Nepodceňujte potřeby svých blízkých. Vaše produktivita může být často závislá na prostředí, ve kterém žijete a pracujete. Nerušit rodinu při jejich běžných denních činnostech nebo při odpočinku patří k důležitým zásadám práce z domova. Vhodně umístěnou domácí kanceláří nebo pracovním koutem předejdete těmto problémům. Přemýšlejte například nad případy, kdy pracujete pozdě večer a rodina sleduje televizi nebo již spí.

 

 

Prostředí s pozitivním vlivem na psychiku a fyzické zdraví

 

Pohodlná a útulná domácí kancelář nebo pracovna má dobrý vliv na každého. Jednoduše se člověk těší do práce a je výkonnější. Existuje řada faktorů, které ovlivňují útulnost a pohodlnost pracovny. Při navrhování a zařizování je nezbytné brát v úvahu některé faktory:

 

  • barvy
  • materiály a povrchy
  • rostliny a květiny
  • osvětlení a zastínění
  • větrání
  • rozmístění nábytku

 

 

Zpět na úvodní stránku Průvodce

 

 




 

 

   

 

 

Zasílání novinek

Pravidelné  články, zprávy a informace ze světa práce a komunikace na dálku přes Internet nebo práce z domova (přibližně 1x měsíčně). Zasílání nabídek práce z domova a online služeb.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

Reference účastníků webinářů

Webinář: Jak najít a rozvíjet svůj talent a silné stránky

 

"S webinářem jsem byla velice spokojena. Výborný start do budoucna. Takové nakopnutí a uvědomění si, jak je talent bez píle a rozvíjení pouhou další vlastností a to je velká škoda. Doporučuji všem, kteří si chtějí ujasnit, co je bude v životě naplňovat. Chci určitě navázat dalším webinářem a doufám i osobní konzultací šitou na míru... určitě mě to někam posunulo. Také forma byla super, hezky doma v teple..."

 

Andrea Svaková

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: