Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Tiskové zpráva - Webináře – marketingová novinka přichází do ČR

Ostrava, 2. června 2009 – Portál Workline.cz spustil jako vůbec první v České republice novou službu – webináře, určené pro širokou veřejnost, firmy i instituce. Jedná se o vzdělávací semináře, které jsou pořádány přes internet „živým“ přednášejícím. Účastníci se mohou připojit přímo z kanceláře či domova bez nutnosti cestování. Obvyklá délka trvání je 60 - 90 minut. Úvodní nabídka portálu pokrývá široký okruh od marketingu přes počítačové dovednosti až po osobnostní rozvoj a portál ji plánuje postupně rozšiřovat o další témata.


Ještě před oficiálním spuštěním jsme uspořádali osm webinářů, které sledovalo více než 60 účastníků. Všechny webináře proběhly bez technických problémů a k velké spokojenosti zúčastněných, což dokládá i 19 kladných referencí," uvedl lektor a konzultant portálu Workline.cz Georgios Yiannakou. „V současné době začínáme tuto novou formu online vzdělávání a marketingu nabízet lektorům, firmám a institucím. Jsme schopni zajistit kompletní servis od zaškolení přes zapůjčení vhodného softwaru až po propagaci,“ doplňuje.


Na rozdíl od jiných převážně pasivních forem internetového vzdělávání nabízejí webináře prostor pro skutečně aktivní zapojení účastníků. Ti vidí přednášejícího na svém počítači přes webovou kameru. Lektor ukazuje nejrůznější prezentace, programy a videa, nebo jim může předat ovládání svého počítače. V průběhu webináře se účastníci mohou dotazovat prostřednictvím chatu nebo s využitím mikrofonu. Aktivní způsob zapojení představují také ankety.


Webináře, které se nejspíše blíží výuce jazyků prostřednictvím Skype, nejsou náhradou fyzických školení, ale doplňkem, určeným pro předávání informací nebo školení tvrdých dovedností. Z webináře lze pořídit videonahrávku pro následné zveřejnění na Internetu.


V zahraničí jsou webináře často využívány také jako „pozitivní“ marketingový nástroj. Pořadatel vytvoří kvalitní obsah na problematiku, o kterou má daná cílová skupina zájem. V průběhu nebo na konci webináře vyzve účastníky k akci, kterou může být nejen nákup, ale také vyplnění dotazníku spokojenosti, předání zpětné vazby apod. „Příkladem takového přínosného tématu může být například webinář pořádaný personální agenturou nebo pracovním serverem na téma Jak vybírat kvalitní zaměstnance a vést výběrové řízení. Na závěr webináře se pak účastníkům představí služby firmy," uzavírá Georgios Yiannakou.

 

 

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: