Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Tipy, jak řídit pracovníky při práci online

  Napsal: Michal Martoch

 

Připravili jsme pro vás několik tipů pro řízení pracovníků při práci online v prostředí Internetu. Může to posloužit pro běžné pracovní týmy a stejně tak pro týmy virtuální. Virtuálním týmem se rozumí lidé pracující na různých místech, kteří utvoří tým pouze pro určitý projekt nebo činnost.

 

 

Tipy pro řízení

  1. Maximálně využívejte moderních technik práce a komunikace online (telefonování přes Internet, chatování, videokonference, sdílení plochy a dokumentů, speciálně upravené komunitní sítě, systémy pro sdílení znalostí a informací - wikipedie, atd.). Bude to chvíli trvat, než se s nimi naučíte efektivně pracovat, ale věřte, že po krátkém čase (týdny až několik málo měsíců) to přinese výrazné zefektivnění vaší práce.
  1. Řekněte si, že minimalizujete počet osobních schůzek, pokud to nemá skutečný přinos (například schůzka za účelem hodnocení výkonnosti pracovníka, začátek důležitého projektu, atd). Na začátku vám to bude možná trošku nepříjemné, neosobní, ale vytrvejte a brzo tyto pocity zmizí. Proč byste chodili za kolegou na schůzku 10 minut tam a 10 minut zpět, když lze vše a tím opravdu myslíme vše, vyřešit online? Proč byste jezdili za dodavatelem nebo zákazníkem a ztratili tak půl dne času? Ano, velice důležité smlouvy nebo první setkání je vhodnější uskutečnit osobně. Není to však nezbytná podmínka.
  1. Vyměňte řízení založené na kontrole "pobytu na pracovišti", za řízení založené na výsledcích. Pro tyto účely je možné využít vhodně nastavené projektové řízení , kde jsou jasně určené zdroje, rozdělené úkoly, jejich kvalita a termíny dodání. V takovém prostředí se pak již nemůže nikdo vymlouvat, že něco nestihl (pokud k tomu neměl vážný objektivní důvod). V případě denních činností, které nelze převést na projekt, je možné využít některého z principů denního řízení, kde se jasně nastaví cíle v čase a pak se sleduje jejich vývoj.
  1. Vytvořte si vhodný systém pro zadávání a kontrolu úkolů v dohodnutém čase. Lidé ocení, když jim dáte prostor pro samostatnost a odpovědnost. Je to pro ně často výzva něco dokázat. Na druhou stranu potřebují vědět, do kdy mají zadané úkoly splnit, aby si je mohli dobře naplánovat v souladu s ostatními činnostmi a povinnostmi. Pro tyto účely existuje software pro projektové řízení, který umožňuje úkoly zadávat a dále jednoduše kontrolovat.
  1. Buďte zde pro lidi. Vytvořte u svých kolegů, nadřízených i podřízených pocit, že se mohou za vámi přijít kdykoliv poradit. Podobně je nutné mít i opačný pocit, že nejste na obtíž, pokud se někoho na něco zeptáte vy. Uvidíte, že to ocení a budete si vzájemně více rozumět a pracovat mnohem efektivnějí.



 

 

   

 

 

Zasílání novinek

Pravidelné  články, zprávy a informace ze světa práce a komunikace na dálku přes Internet nebo práce z domova (přibližně 1x měsíčně). Zasílání nabídek práce z domova a online služeb.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

Reference účastníků

Webinář: Jak najít a rozvíjet svůj talent a silné stránky

 

"S webinářem jsem byla velice spokojena. Výborný start do budoucna. Takové nakopnutí a uvědomění si, jak je talent bez píle a rozvíjení pouhou další vlastností a to je velká škoda. Doporučuji všem, kteří si chtějí ujasnit, co je bude v životě naplňovat. Chci určitě navázat dalším webinářem a doufám i osobní konzultací šitou na míru... určitě mě to někam posunulo. Také forma byla super, hezky doma v teple..."

 

Andrea Svaková

 

 

Pusťtě si ukázku webináře:

 

 

Aktuální nabídka bezplatných i placených webinářů a online školení >

 

 

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: