Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Nové služby portálu Workline - školení online a webináře

Napsal: Michal Martoch                           Datum: 21.4.2009


Během první čtvrtletí roku 2009 testoval portál Workline přínosy a možnosti využití online školení a webinářů (online přednášek) pro širokou veřejnost, firmy a instituce. Na základě výsledků testování došlo právě dnes ke spuštění několika nových služeb zaměřených na podporu a propagaci Školení online a webinářů. V České republice se jedná o první službu svého druhu.

 

 

Online školení a webináře (online přednášky přes Internet) patří v zahraničí mezi často využívané služby, jenž výrazně snižují náklady a šetří čas. V České republice jsou využívány pouze několika vysokými školami a velkými firmami. Jejich největší potenciál však existuje především v oblasti vzdělávání pro širokou veřejnost.

 

První reference z úvodních webinářů (online přednášek)we demostrují pozitivní zájem i ohlasy ze strany návštěvníků.

 

 

Přínosy a výhody školení online a webinářů (online přednášek)

 

V průvodci práce a komunikace online byla vytvořena nová kapitola zaměřená na popis postupů, přínosů i výhod online školení, online kurzů a webinářů pro jednotlivé skupiny uživatelů. Především se jedná o tyto skupiny:

 

 

 

 

 

Služby pro zájemce o online školení a webináře

 

Počáteční nabídka online školení a webinářů je v současné době malá a slouží především k demostraci možností online školení a webinářů. Jedná se o bezplatné i placené akce. Zaměření současných online školení a webinářů směřuje k propagaci hlavních témat portálu Workline jako jsou školení online, práce z domova, práce online a komunikace online.

 

Hlavním cílem portálu Workline v této oblasti je rozšířit nabídku online školení a webinářů do všech odvětví lidské činnosti i oblastí vzdělávání a to ve spolupráci s firmami, institucemi a externími lektory.

 

 

Služby pro firmy, instituce a lektory

 

Firmy, instituce a lektoři jakožto budoucí pořadatelé online školení či webinářů mohou využít široké nabídky služeb. Ty by jim měly pomoci k osvojení nezbytných znalostí a rychlému zavedení do praxe.

 

Výčet jednotlivých služeb:

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

Zasílání novinek

 

Bezplatné zasílání nových nabídek webinářů a online školení, které můžete snadno absolvovat ze své kanceláře nebo domova. Zasílání upozornění na nové online služby v katalogu, jenž mohou výrazně usnadnit vaši práci.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: