Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Práce a komunikace online přes Internet

Napsal: Michal Martoch                        Datum: 28.12.2008

 

Úspěšná práce a komunikace online přes Internet vyžaduje určité znalosti a dovednosti. Při vhodném využívání přináší výrazný užitek pro firmy i jednotlivce. Porovnáním znalostí se současnými příležitostmi Internetu odhalíte své případné mezery a nedostatky.

 

 

Základy práce a komunikace přes Internet

 

Nejjednodušší způsob online komunikace přes Internet mezi dvěma lidmi v osobní i pracovní komunikaci patří chaty (MSN, ICQ, Google Talk, Skype a další) a čím dále více i telefonování přes Internet.

 

Chaty nabízí řadu možností využití. Mimo běžnou online komunikaci slouží pro rychlé zaslání vzkazu, zejména když druhá strana nebere telefon. Podobně se jedná o výborný prostředek pro soukromou komunikaci na veřejném místě. Existují však i další přínosy.

 

Telefonování přes Internet je levný způsob pro vzdálená jednání přes Internet na libovolné téma. Snadno tak absolvujete sjednanou schůzku z pohodlí své kanceláře a výrazně tak snížíte náklady za telefonování.

 

 

Srovnejte váš způsob práce s možnostmi

práce a komunikace online a posuďte přínosy!

 

 

Další videa s ukázkami práce a komunikace online nebo práce z domova >

 

 

Pokročilá práce a komunikace přes Internet

 

Telekonference patří mezi pokročilé znalosti práce a komunikace online přes Internet. Nejedná se již pouze o telefonování mezi dvěma lidmi, ale o společný kontakt větší skupiny lidí, které mohou být za určitých podmínek ve velikosti i několika desítek až stovek lidí. Pro telekonference existují řešení zdarma (např. Skype - do 10 lidí) nebo placené (např. Skype - do 500 lidí). Plně profesionální řešení pro telekonference pak umožňují komunikovat bez nutnosti připojení k počítači.

 

Při telekonferenci může někdo získat nepříjemný pocit. Ten vzniká na základě nejasné představy o dění na "druhé straně. Popsaný problém lze snadno vyřešit využitím videokonference nebo přímo videokonferenčních zařízení, tedy spojení telekonference s web kamerou. Většina řešení pro videokonference je v placených verzích. Ty je možné získat jako software pro počítač, online službu či plně hardwarové řešení.

 

Efektivní práce a komunikace přes Internet vyžaduje bezproblémový přístup k vlastním datům. Pro tyto účely je vhodné využívat tzv. sdílení dokumentů online. Tedy nikoli pouze hlas a obraz, ale také spolupráce přímo na dokumentech, a to vše v reálném čase. Během telefonování přes Internet či videokonference jednoduše nasdílíte libovolné dokumenty svým zaměstnancům, partnerům nebo zákazníkům a můžeme na nich společně pracovat.

 

Uložení sdílených dokumentů přímo na Internetu je další účinná možnost využití. Znamená to, že k nim můžete přistupovat kdykoliv a odkudkoliv. Ušetříte si tak mnoho nepříjemných chvil, které často vznikají běžným rozesíláním a opětovným sběrem dokumentů.

 

Například rozešlete jeden dokument deseti lidem k připomínkování. Vrátí se deset upravených dokumentů, které se pak musí opět spojit do jednoho. Je to nepříjemná ztráta času, kterou lze výše uvedeným způsobem jednoduše odstranit.

 

Namísto toho připravíte dokument, ten poté sdílíte s ostatními. Každý tam průběžně doplňuje své připomínky. Online vidíte, co se s ním děje a jak jednotliví lidé pracují. V rukou tak máte pouze jediný dokument, kde přesně vidíte co, kdo a kdy napsal. Takto přistupujete k dokumentům podobně jako ke své  elektronické poště, tedy odkudkoliv a kdykoliv.

 

 

Profesionální práce a komunikace přes Internet

 

Profesionální práce a komunikace online přes Internet využívá všech předchozích nástrojů a možností. Profesionál však navíc využívá řešení pro sdílení pracovní plochy a vzdálený přístup k počítači. Obě řešení umožňují připojení k vlastnímu nebo cizímu počítači na dálku přes Internet. Takto lze vykonávat hromadnou práci několika lidí z různých míst na jednom počítači.

 

Pro řízení na dálku existují řešení na projektové řízení online. Ke sdílení informací uvnitř společnosti nebo se zákazníky či partnery lze využít wikipedie, diskusní fóra nebo komunitní sítě. Ty přinášejí do komunikace vyšší efektivitu práce a sounáležitost s ostatními. Navíc snižují potřebu vícenásobného předávání informací v malých skupinách. Nezbytné informace jsou dostupné pro všechny na jednom místě a jednotlivec nebo firma tak získává naprostou nezávislost na místě a čase.

 




 

 

   

 

 

Zasílání novinek

Pravidelné  články, zprávy a informace ze světa práce a komunikace na dálku přes Internet nebo práce z domova (přibližně 1x měsíčně). Zasílání nabídek práce z domova a online služeb.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

Videokonference a telekonference - pronájem, řešení na míru

 

Chcete využívat videokonference a telekonference? Využítejte možností pronájmu nebo získejte vlastní řešení včetně školení, jak na to!

 

Více o pronájmu nebo vlastním řešení na míru >

 

 

 

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: