Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Tipy na praktické online služby a software

Napsal: Michal Martoch          Datum: 1.9.2008

 

Na Internetu existuje nepřeberné množství dalších doplňkových online služeb a softwarů, které mají podstatně užší zaměření než obecné nástroje pro komunikaci a spolupráci online přes Internet. Některé jsou lepší a jiné horší. Přinášíme vám přehled nejpoužívanějších druhů.

 

 

Přehled doplňkových online služeb a softwarů

 

Online úložiště dat

 

Služba umožňuje získat zdarma několik jednotek až desítek GB místa na serveru poskytovatele služby. Zde si můžete ukládat jakákoliv data o různých velikostech od několika desítek MB až po několik GB.

 

Online úložiště dat je velice vhodné při odesílání velkého množství dat (fotografie, pracovní soubory). Jednoduše data uložíte v úložišti a druhá strana si je poté stáhne na svůj počítač.

 

Další uplatnění služba dosahuje v případě použití jako externí zálohovací zařízení. V případě rychlejší linky se tak vyhnete nutnosti zálohovat data na CD, DVD nebo Flash disk. Nespornou výhodou je možnost přístupu kdykoliv a odkudkoliv.

 

Pro tyto účely je možné využít např. Xdrive, Idrive, Omnidrive, Box, Sos online backup  a řada dalších.

 

 

Online služby pro vytváření webových stránek

 

Tvorba webových stránek je v současné době velice levná, jednoduchá a rychlá záležitost. Ještě nedávno trvalo vytvoření webové stránky několik týdnů. V současně době existují služby, které vám umožní vytvořit www stránky za několik desítek minut. Pro tyto účely je možné využít na českém Internetu např. Estranky, Webnode a řadu dalších.

 

Pro náročnější zájemce existují tzv. CMS systémy – redakční systémy, které lze s pokročilými znalostmi zprovoznit na vlastním serveru nebo webhostingu. Jedním z největších redakčních systémů běžícím na PHP je Zikula  (dříve Postnuke). Pro zájemce o práci se systémem vytvořeným v  .NET u je jedním z největších systémů Dotnetnuke (v tomto  CMS systému je vytvářen i portál Workline).

 

 

Marketingové online služby

 

Kvalitní (Internetový) marketing je nezbytnou součástí každé úspěšné (Internetové) firmy. Pro tyto účely existuje řada online řešení a pomocníků. Může se jednat o software pro zasílání newsletterů a seriálů (Getresponse, Constant Contact, atd), analýzu návštěvnosti www stránek a klíčových slov (Google analytics, Na vrcholu, Top list, atd. ), placené klikací kampaně - PPC (Sklik, Etarget, Google adwords) , atd.

 

 

Účetní online služby

 

Vedení účetnictví je povinné pro každého podnikatele, firmu nebo instituci. Pro usnadnění a 100% přehled kdykoliv a odkudkoliv je zajímavým řešením využít některý online účetní software, který umožňuje vedení samostatného účetnictví (sÚčto, Úcetnictvionline, atd). Pro jednotlivce existují online řešení, kde si mohou vést své výdaje na domácnost (sMoneyBox, www.madatidal.cz, www.eucty.cz, atd.) a sledovat tak stav svého konta.

 

 

Právní online služby

 

Právníka si většina lidí přeje využívat co nejméně. V případě, že jej však opravdu potřebujete, je možné využít online právních poraden (Smlouvy-online, E-advokacie , Pravnik, atd  ). V poradnách je možné získat vzor potřebné smlouvy, vytvoření smlouvy na zakázku nebo přímo právní poradenství.

 

 

Software pro online analýzu dat

 

Řada firem potřebuje vytvářet pokročilé analýzy dat. Běžně se jedná o velice drahý úkol. Je nezbytné najmout programátora, který vytvoří program pro datovou analýzu. Při sebemenší úpravě je nutné provádět změny přímo v programu a datová analýza se tak neúměrně prodražuje. Pro tyto účely existuje na Internetu nová online služba Good data, která umožňuje nahrát vaše data přímo na server služby a zde provádět potřebné analýzy online.

 

 

Řízení vztahů se zákazníky – CRM

 

Spokojenost zákazníka by měla být pro každou společnost jednou z nejvyšších priorit. Staré zásady obchodu říkají, že spokojený zákazník vám může přivést několik nových zákazníků, naproti tomu nespokojený zákazník vás může připravit o desítky zákazníků. Z této obchodní zásady je zřejmé, že žádná společnost si nemůže dovolit přicházet o zákazníky. Pro kvalitní řízení vztahů se zákazníky se doporučené zavést do firmy některý ze systémů pro řízení vztahů se zákazníky, tzv. CRM systémy.

 

CRM systémy umožňují vést veškerou evidenci o kontaktu se zákazníkem a to od samotného oslovení zákazníka, nabídky, přes jednotlivé schůzky, výši jednotlivých objednávek, slev, a mnoho dalších údajů. Už nikdy nemusíte přemýšlet, co, kdo, kdy, řekl danému zákazníkovi. Vše je přehledně uloženo v systému. Přehled několika CRM v anglickém jazyce Sales forceHighrisehq a českém jazyce In touch.

 

 




 

 

   

 

 

Zasílání novinek

Pravidelné  články, zprávy a informace ze světa práce a komunikace na dálku přes Internet nebo práce z domova (přibližně 1x měsíčně). Zasílání nabídek práce z domova a online služeb.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

Reference účastníků

Webinář: Jak najít a rozvíjet svůj talent a silné stránky

 

"S webinářem jsem byla velice spokojena. Výborný start do budoucna. Takové nakopnutí a uvědomění si, jak je talent bez píle a rozvíjení pouhou další vlastností a to je velká škoda. Doporučuji všem, kteří si chtějí ujasnit, co je bude v životě naplňovat. Chci určitě navázat dalším webinářem a doufám i osobní konzultací šitou na míru... určitě mě to někam posunulo. Také forma byla super, hezky doma v teple..."

 

Andrea Svaková

 

 

Pusťtě si ukázku webináře:

 

 

Aktuální nabídka bezplatných i placených webinářů a online školení >

 

 

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: