Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Asistentka přes Internet - online služba pro firmy a podnikatele

Napsal: Michal Martoch                     Datum: 29.1.2009

 

Vysoká rychlost Internetu přináší řadu nových služeb. Mezi ně patří také asistentka přes Internet nebo asistentka po telefonu. Jedná se o službu určenou pro vytížené podnikatele a menší firmy. Přináší značné úspory nákladů a řadu dalších přínosů.

 


Podnikatelé a menší firmy mají na administrativní práce, marketing a kontakt se zákazníky značně omezené zdroje. Běžný administrativní pracovník na plný úvazek stojí firmu minimálně 20 000 Kč měsíčně. Právě proto se těmto činnostem nevěnuje dostatek pozornosti. To vede k nespokojenosti zákazníků a častému řešení drobných problémů, jenž ve skutečnosti odvádí pozornost od důležité práce.

 

 

 

Služby asistentky přes Internet

 

Vhodným řešením je tzv. asistentka po telefonu neboli asistentka přes Internet. Ta si klade za cíl drobné úkoly a administrativní činnosti vykonávat namísto podnikatele, přitom s výrazně nižšími náklady. Asistentka přes Internet patří mezi online služby, jenž vznikly díky plošnému rozšíření vysokorychlostního Internetu.  Největší rozmach této služby je v Asii, o něco méně pak ve Velké Británii a USA. Do české republiky přichází právě teď.

 

Typický klient asistentky přes Internet

 

  • Živnostník, podnikatel nebo malá firma
  • Obchodní zástupce
  • Auditor
  • Produkční společnost
  • Pořadatel konference
  • Prodejce spotřebního zboží
  • Realitní kancelář
  • Internetový obchod
  • Velkoobchod

 

Komunikace s klientem probíhá telefonicky nebo přes Internet. V případě spojení přes Internet se využívají moderní online nástroje pro telefonování přes Internet jako Skype a chat. Asistentka provede z každého zadaného úkolu pečlivý zápis a veškeré důležité informace odešle na email klienta.

 

Jednotlivé asistentky se vzájemně zastupují a sdílí informace o jednotlivých klientech a jejich potřebách prostřednictvím informačního systému. K potřebným informacím se tak snadno dostanou 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Klient při komunikaci se svou asistentkou nejedná výhradně s konkrétním pracovníkem. Vždy je spojen s tím, který má právě svou pracovní dobu. Samozřejmostí je vysoce kvalitní zabezpečení dat a ochrana údajů klienta. Ta je zajištěna písemnou dohodou mezi provozovatelem služby a jejími pracovníky.

 

Asistentka přes Internet vykonává jednotlivé práce z domova. Z toho vyplývá další přednost služby a to, že je dostupná v kteroukoliv denní dobu podle dohody a potřeb podnikatele či firmy. Plná dostupnost a spolehlivost služby je zajištěna skupinou kvalitně vyškolených pracovníků.

 

Nároky na kvalifikaci pracovníka jsou podmíněny především 100% spolehlivostí a důsledností. Samozřejmostí je výborná znalost práce s počítačem. Vlastní zaučení a výběr nových pracovníků probíhá velmi pečlivě.

 

 

Hlavní služby asistentky přes Internet

 

  • vyřizuje telefonickou a emailovou komunikaci s úřady a obchodními partnery
  • vytváří nabídky podle požadavků klientů
  • provádí aktivní i pasivní telemarketing
  • vyhledává informace na Internetu
  • výčet ostatních činností asistentky přes Internet

 

 

 

Případová studie využití asistentky přes Internet

 

Problémy doma i v podnikání

 

Podnikatel se zabývá stavebními úpravami zahrad. Ke své práci využívá email, notebook, mobilní telefon a automobil. Na manuální práce zaměstnává skupinu dělníků. Celý den komunikuje se zákazníky a dodavateli, řeší úhrady faktur, zadává úkoly pro dělníky, hlídá dodržování terminů, vymýšlí vlastní design zahrad a další činnosti. Nemá čas na vyhledávání nových zákazníků, zanedbává propagaci. Na poptávky odpovídá pozdě večer, kdy by se měl věnovat spíše rodině. Doma se odcizuje a zákazníci mu odcházejí ke konkurenci. Na vlastní zaměstnance nemá vzhledem k současné výši daní a dalších odvodů dostatečné finance.

 

Řešení

 

Část svých úkolů svěří podnikatel asistentce přes Internet. Ta za něj začne vykonávat první kontakt s novými zákazníky, vysvětlí jim jednotlivé alternativy pro jejich zahrady a představí varianty řešení. Následně připraví nabídku, jenž se podnikateli zpočátku posílá ke schválení. Po získání důvěry již provádí veškerou činnost sama. Služba asistentky přes Internet je velmi přínosná například v době dovolené či nemoci. Namísto podnikatele přijímá hovory na mobilní telefon a přes smsky posílá pravidelné zprávy o situaci.

 

Výsledek

 

  • Výrazně nižší cena, než za běžnou sekretářku nebo asistentku
  • Zákazníci dostanou kvalitní služby a neodchází ke konkurenci
  • Více času na kreativní práci
  • Volný čas pro koníčky a rodinu

 




 

 

   

 

 

Zasílání novinek

Pravidelné  články, zprávy a informace ze světa práce a komunikace na dálku přes Internet nebo práce z domova (přibližně 1x měsíčně). Zasílání nabídek práce z domova a online služeb.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

Videokonference a telekonference - pronájem, řešení na míru

 

Chcete využívat videokonference a telekonference? Využítejte možností pronájmu nebo získejte vlastní řešení včetně školení, jak na to!

 

Více o pronájmu nebo vlastním řešení na míru >

 

 

 

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: